doggy style

Imorse läste jag en helsida om den tama aborren Albert i Aftonbladet. Hahaha. Såklart fanns det en kommentar från Skansen-Jonas om att detta är "mycket sällsynt". Ah, kvällsjournalistik! Igår såg jag den franska filmen En långvarig förlovning med Audrey Tatou ---- den var lite lång och krånglig, men ganska fin. Är nog lite trött på Audreys trutiga uppsyn, det räckte med hennes Amelie Poulain. Ikväll spelar Hundarna på Kulturhusets tak. Kanske ska man lämna hemmets trygga hörn och följa med sin flock?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

åh vad gott med morgonlatte. kanske ska gå ner till seveneleven. om jag känner mig pigg & glad ikväll så blir det nog kulturhuset. ska prata med emma, det var hon som tipsade.

2005-07-27 @ 10:11:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback