jävla 3-telefon

min telefon har dött. den tror att den är i italien och vill inte ha min pin-kod. nu känner jag mig handikappad och avskuren från världen. ringde 3:s kundcenter igår och stod i kö i en halvtimme utan att komma fram och tvingades dessutom lyssna på skrikig pausmusik och den smöriga rösten som gör reklam för 3:s tjänster. jävla 3. jag vill inte ha en video/kamera/mp3spelare, jag vill ha en telefon som funkar! jag hoppas att min bindningstid har gått ut så att jag kan dumpa både telefon och abbonnemang. och som om inte det är nog -- min underbara mp3spelare funkar inte heller. och så hittar jag inte dvd-programmet till min dator. har tekniken börjat motarbeta mig?? det är tur att det är sommar och man kan ligga och guppa i vattnet istället. S ringde på videosamtal igår, från norge -- i bilen på väg till nån festival. så konstigt att prata med nån på det sättet! gillar det inte. nej, jag är konservativ i det här fallet. men det var kul att se honom.

Kommentarer:
Postat av: KittenDeVille

håller helt med dig. 3 är värdelöst. Väntan på att bindningstiden ska gå ut är nästintill olidlig. Jag fattar inte hur jag kunde köpa hela idén med 3, videosamtal (tror jag har varit med om max 5)och svindyra fakturor. Nej, den 22 oktober är det jag som springer och byter till comviq knockout. Sådetså! Lycka till och ha det bra!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback