nude & rude

Det smäller i världen. Jag är helt slut efter den här veckan. Ögonen faller när jag sitter ensam på jobbet och tar emot spridda samtal från folk som tror att de ringt till Synsam eller Tipstjänst, eller frågar hur man får tag på Ingmar Bergman. Försöker läsa Linda Skugges hångeldagbok som får mig att drömma om tider bortom terrordåd, paparazzijournalistik och läppglansfeber. Skickar kärlekssms. Tänker på bilder till utställning, satt uppe sent i natt och skrev bildtexter nästan i sömnen. Sen såg jag två roliga avsnitt av Seinfeld från säsong 2, The baby shower och The jacket. Det är ganska kul när Kramer tvingar Jerry att koppla in olaglig kabelteve, särskilt då det är en stereotyp ryss som ska utföra jobbet, men ryssen (i träningsoverall) käkar mest mat och skriker och det hela slutar med att han slår sönder teven. Det är också kul när Jerry köper den där jävla mockajackan med polkagrisfoder som blir förstörd när det snöar.

Det enda bra med kameramobiler är väl att man kan skicka nakenbilder till sin pojkvän på distans?

Musiken: The Go-Betweens, Electrolane, Tigas mix av Depeche Mode, Kill Bill Soundtrack, Pet Shop Boys...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback