fotomässa

idag har jag varit på fotomässa i älvsjö. mässor är stora & högljudda med kostym/dräktklädda människor som springer omkring och delar ut reklamblad och karameller. tänk så många träd som hade besparats om inte mässorna fanns. jag var där för att lyssna på dokumentärfotografen jens assur. han pratade om sin nya roll som regissör till filmen som utspelar sig i rwanda. duktig, driftig kille som vet hur man söker pengar till långvariga projekt.

S är i slovenien och fotar. jag pluggar ryska kasusböjningar. har skrivit en liten text om en ung modesigner som heter diana, till public services nästa nummer. det var kul att intervjua henne, hon uttryckte sig professionellt och intressant, tänk att hon bara är tjugo år. fotade henne i hennes gigantiska ateljé/visningslokal på östermalm på tusen kvm där det bor spöken.

utöver det: love sucks!


Kommentarer:
Postat av: Mama Roux

ja, riktiga svärmorsdrömmar allihopa.
Är Slovenien lika grått som en fördomsfull oresenär som jag inbillar mig? och varför suger kärleken?

Postat av: Mama Roux

nej nu fick jag saker lite om bakfoten. det var inte du som var i slovenien.

2005-09-23 @ 06:52:31
URL: http://mamaroux.blogg.se
Postat av: julia

sanna sanna, saknar dig!

2005-09-29 @ 17:44:17
URL: http://honung.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback