böglobbyn

Härligt avsnitt av Böglobbyn. Åååh, Arne Weise som talar om bögdjur. Haha! Och tänk att vi fick se två manliga delfiner leka erotisk lek. Jag är kär i den nya programledaren Farao Groth, han är jättefin, det vet jag eftersom jag pratat med honom live på mitt jobb. Vet dock inte varför jag attraheras av bögar. Det får man inte säga högt i Ryssland. Läste Johan Ehrenbergs ledare i Dagens ETC, om p-pillerpropagandan. Håller med till hundra procent. Våra gynekologer försöker fortfarande tvinga i oss dessa "lyckopiller". Jag åt dem när jag var 15 till 22 år, med vissa uppehåll. Den sista tiden med p-piller var jag fruktansvärt deprimerad. Det la lock på allt - ingen livslust, ingen sexlust. Innan jag flyttade till Ryssland vägrade min gynekolog först att släppa iväg mig med något annat preventivmedel än piller. Det är krångligt med sex. Jag säger som t.A.T.u, tänk om man var en ekorre istället.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback