slice me nice

En perfekt bakistorsdag. Sov hos Julia inatt, skönt att känna kroppslig värme. Drömde att jag hade en sån där jätte-kanin som husdjur. Åt frukost hemma hos Fannys mamma på Sveavägen. Känner mig alltid hemma där. Fanny ser jag inte så ofta eftersom hon bor i Paris, men varje gång vi ses känns det som hon aldrig varit borta. Sedan träffade vi Sara och tog en kaffe på Valand (läste om bönderna i Hänt Extra). Efter det skiljdes vi åt och jag mötte upp Ylva på Lava, hon skulle trycka Mötley Crüe-tröjor. (Anna Book var där.)

Igår började kvällen hos Anna i Fridhemsplan. Vi åt mat och drack hemskt mycket rödvin. Gick till AG och hängde i ett hörn. Pratade jättemycket med Fanny, jämförde vårt sätt att hantera sorg. Jag älskar verkligen henne, vi har känt varandra så länge och hon är särskilt viktig nu. Jag vet inte när vi var samlade allihop senast? (Jo, på pappas begravning.) Fanny, Anna, Julia, jag. Träffade en gammal kompis där som var ganska full och kallade mig pretto. Hahaha. Han är säkert bara sur för den gången jag och han delade tält på en festival och jag drog dit ett ragg som var tio år äldre. Det blev en sväng till Olssons video också. Lite anti-klimax för några av oss. Jag mådde bra och övervägde till och med en efterfest, men tog taxi hem med Julia som boxades med chauffören.

Nu ska jag kolla på säsong fem av Sex and the City.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback