sten i glashus

Alkohol råder bot. Jag, Julia och Felicia gick ner till Kvarnen vid halv ett, gav upp kön och hamnade på Skeppsbar. Man kan tycka att det stället är en freakshow, men det är oftast där jag har roligt. Vi hamnade runt ett bord av fulla killar som frågade saker som är tjejer verkligen lika kåta som killar? En av dem hade varit tillsammans med en rysk tjej ett år. Han hatade både ryssar och ryska språket. Jag träffade en ung kille som läste rysk kulturhistoria med mig en termin, vi dansade tryckare till Dirty Dancing-låten och jag kände mig faktiskt riktigt glad.

Tänker på killen som var så duktig på att kasta snöboll. Hur kan du kasta så långt? var den någon som frågade. Jag har bott ett år i Palestina.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback