paradise hotel

Inatt satt jag och tittade på när artonåriga tjejer dansade till Dolly Parton. En ung kille kom fram till Ylva och sa "ska vi hångla nu eller sen?". Jag kände mig anorektisk. Det där stället var märkligt - som om det rest sig ur sanden för en natt, jag skulle inte bli förvånad om det bara fanns en vägg kvar idag. Artonåringarnas paradis. Jag var där med två av mina finaste vänner, vi skred omkring som på små moln av billig öl. Tidigare hade vi varit på en födelsedagsfest i Hägersten, där alla var fotografer. Exotisk bål och nybakat bröd. Innan vi gick därifrån satt jag och lyssnade på tre killar i skägg och glasögon som sa "det är bara tjejer här! och dom är typ flator allihop..." Hahaha.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback