betty blue.

Gillar utlänningar t.A.T.u? Det är nog som med det mesta som rör Ryssland - vi finner det konstigt, sexistiskt, tacky. Eller så finns det såna som jag - som håller på att lära sig språket och hellre lyssnar på textrader om lesbisk kärlek än om Pusjkins duell. t.A.T.u är ren och slät business.

Jobbar i butik på lördagarna. Min bok är klar, men måste göra en hemsida innan release. Behöver hjälp med det. Bokmässan 21 september, längtar! Åker ner med Folket i bild.

Igår var jag på invingningsfest av Bittes queer-bokaffär Hallongrottan. Mara Lee läste poesi och vi drack rosévin för tio spänn. Fint! Och så kunde man stoppa handen i en gigantisk tygrumpa.

Idag åker jag med Ylva till den blå lagunen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback