c'est bon

Läser Bons sexnummer och skrattar högt för mig själv. Det här är det mest intressanta jag läst på länge! Åh, det är så underbart roligt när Lasse Lind frågar Martin Kellerman om inte han får ligga mycket eftersom han är känd, och sedan berättar hur tänd han blir när tjejer vill knulla till hans musik! Martin är tyst länge men kommer sedan med en lite svidande kommentar apropå onani: Skulle du ligga hemma och suga dig själv och lyssna på din egen musik? Hahahaha. Lasse är den typiska killen som jag inte skulle tända på: gillar helrakat, groupies och att dominera. En gång ville han inte ha sex med en tjej för att hon hade för stor klitoris. Och så gillar han öststatstjejer. Dom som finns nu. Det är så sjukt snygga tjejer. Jag tror inte att Lasse är en bra älskare tyvärr. Jag är mer inne på Karin Ströms tankar på allt som är lite äckligt och oväntat. Scenarion där hår eller storlekar spelar nada roll.

Kommentarer:
Postat av: Fredrik

jag fastnade också för den där diskussionen, och blev nästan generad över hur härligt öppenhjärtiga de var.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback