fuck

Dessa människor. Som ställer ut på intervjuer i modemagasin och svarar på frågor om skönhet. Fuck you som skriver att det viktigaste jag har lärt mig i livet är att tvätta ansiktet varje kväll, även efter en natt på stan. För det viktigaste är ju att vara vacker & fräsch. Fixa ansiktet med f-ing Dermatologica. Jag säger er: när jag kommer hem efter en natt på stan kan jag vara så utom mig av sorg efter dödsfallet av min far att jag fan vill dö själv. Efter allt det jag sett. Ingen ansiktskräm kan rädda mig från detta. Jag skiter fullständigt i mina tonårsfinnar. Sofia berättade ikväll, innan runda på Pet Sounds och Marie Laveau om en kille som klätt ut sig till datanörd på en maskerad uppe i Umeå, med finnar i fejan och allt, men ingen fattade att han klätt ut sig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback