lättnad

Jag älskar känslan man får efter ha slutfört någonting. När en text blir klar efter mycket möda och besvär. Man känner sig fri. Två lediga påskdagar har jag framför mig. Imorgon kommer Sissi ner från Umeå. På fredag ska jag hem till Moa och Anders och kolla på säng och hund. Ikväll funderar jag på att följa med till Spybar, där jag bara satt min fot två gånger. Klubblivet har inte varit särskilt lockande på sistone. Och jag har inga snygga kläder. Går omkring i samma jeans varje dag och trivs med det.

Kommentarer:
Postat av: Fredrik

har sett music and lyrics nu, och den var störtskön!! och du har visst snygga kläder. idag tex. kombinationen svart skjorta och grå tröja var mycket lyckad, och klädde dig. du var riktigt fin.

Postat av: sanna

hehe, tack. men det blir nog inget spybar ändå. kram.

2007-04-04 @ 21:24:02
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback