low

image114

Idag är jag låg. Vill ligga i sängen och stirra i taket. Är i alla fall glad att jag lär mig mycket på jobbet. Var Polynesien ligger t ex. Och igår var jag och två vänner på Cinematekets visning av Bruno Dumonts film Flandern (som är den  flamländska regionen i Belgien). Pasha som genom mitt sms hade uppfattat filmen som en komedi blev en aning chockskadad. Sofia lämnade salongen under en våldtäktsscen. Jag åt bilar och kände ingenting.

Andra saker som jag fått veta: New Balance designar skor med grafiken från omslaget till  Unknown Pleasures (Joy Division). Sjukhus förbjuder den sk. Foppa-sandalen eftersom den slår ut elektronisk utrustning. Tydligen alstrar den energi när den gnids mot gummigolv...

Ska snart åka hem, lyssna på Love Will Tear Us Apart (eller regnet) och läsa Houllebecq.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback