kingen

14464-75

Önskar att jag inte hade så ont. Och att de där insikterna slutar skölja över mig som en tsunamivåg. Espressomaskinen på plan 5 har blivit ett sätt för folk att visa medlidande, de frågar mig "ska jag hämta gott kaffe till dig?". Inatt sov jag sked på elfte våningen, himmelriket. Jag sov som en bebis, även om just denna relation är infekterad och vi låg och visste att verkligheten snart hinner ikapp oss. Tills dess njuter jag av att känna välbekant hud. Kravlöst, ömt, skönt. Jag och Anna var på Mosebacke och såg bandet Kungers, det var röjigt och publiken var under tjugo och hade dreads. Men jag blev smittad av den sjukt energiska sångaren, han var vacker! Guldtand och smilgropar.

Kommentarer:
Postat av: ljuvlia

En snabb träff ikväll? Jag behöver det.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback