once in a blue moon

Den här dagen! Har suttit i möte med poliser och securitasvakter och stirrat mig blind på blottade, grova överarmar... testosteron all over the place. Jag känner mig ytterst hormonstinn, och ja, lite fånig och oprofessionell. Varför tända på män i maktposition? För mig brukar det funka tvärtom. På tunnelbanan hem satt jag mittemot en ung kille i mjukisbyxor som hade ryska, markanta drag, och vi såg varandra i ögonen länge länge tills jag fick blodvallningar och trodde att jag skulle svimma. Har insett att ryska språket får mig ur balans, att det är så intimt och laddat för mig, nästan som sex. När någon tilltalar mig på ryska börjar jag rodna av något som liknar upphetsning. Nästa vecka ska jag på anställningsintervju, spännande! Ikväll ska jag dricka öl.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback