amerikas änglar

14464-65

PMS-demonerna börjar lämna mig ifred. Igår var en dålig dag. Idag en bättre som det känns. Kommer vara på jobbet till sent, sedan sushi med Sissi. Såg klart
Angels in America igår, åååååååh så bra. Intellektuella bögar i åttiotalets New York. Fantastiska Mary-Louise Parker som hallucinerande hemmafru. Al Pacino som ondskefull advokat, döende i AIDS. Meryl Streep som religiös mamma till bildskön smygbög. Ja, ni förstår nog. Inatt drömde jag att jag var ihop med Terry Richardson, jobbade som underklädesmodell och att pappa levde, men hade rymt iväg med nån ung brud, det var förjävligt och när jag vaknade kände jag mig nästan lättad över att verkligheten ser helt annorlunda ut, om än mer morbid.

Kommentarer:
Postat av: marla

Åh! Hittade du den i min blogg? :)

2007-02-05 @ 13:33:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback