born to be blonde

Jag är väldigt blond nu. Ska börja tillbe svart kajal igen. Möjligtvis också lack och läder. Såg serien The Line of beauty på tv nyss som handlar om en ung bög i åttiotalets England. Ja! Äntligen en bra serie. New Order och bögsex. Fick tid att tänka hos frisören idag. Hittills har jag varken haft energi eller lust att ens skriva listor över framtiden, jag har legat i horisontalläge och låtit tiden passera. Men idag kände jag ett uns av livsvilja, ett frö till längtan efter något stort, omvälvande. Jag behöver rycka upp mig själv med rötterna. Förmodligen på bekostnad av någon annan, eller annat. Kommer vara låst i Stockholm ett tag framöver, kan inte med att lämna min mamma i sticket. Men hon får inte behöva mig hur länge som helst, då kommer jag freaka ut och sticka till New York och göra ett könsbyte alt. satsa på en karriär inom striptease.

Kommentarer:
Postat av: ljuvlia

Låter bra med livsenergi såhär i januari Sanna! När ska vi ses egentligen? Jag vill skvallra! Puss

Postat av: Fredrik

jag tänker mig att du skulle bli en underbar man. vem vet, om du genomför ditt könsbyte så kanske vi kan ingå registrerat partnerskap eller nått.

2007-01-10 @ 09:29:21
URL: http://enmeningvarvardag.blogg.se
Postat av: ljuvlia

Jag ska förmodligen ut ikväll, Teatron eller Tranan eller Olssons om du vill haka. Annars imorgon om det inte dyker upp något oväntat. Puss!

2007-01-10 @ 11:13:37
URL: http://ljuvlia.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback