magkänsla

Det var vackert väder idag och jag kände mig lite som Amelie från Monmartre, småleendes och varm om hjärtat; det måste ju betyda att jag mår bra? Behövde inte påminna mig själv om att andas, som Tom Hanks i Sleepless in Seattle. Tänker på min brors norska flickvän René som är yogainstruktör, hon brukar säga att folk måste lära sig att pusta. Andas med magstöd. Det har jag aldrig kunnat och det är nog därför jag sjunger i falsett. Himlen var blå, solen sken och ack, jag fick vårkänslor... Har ett eget "kontor" på jobbet, en enorm lokal som används som förråd där jag kan lyssna på musik och vara ifred. Känns hur bra som helst. Ikväll är jag på Cinemateket och lyssnar på Schüldt i P2.

Kommentarer:
Postat av: Fredrik

ja, när får jag se ditt kontor egentligen? hoppas rules of attraction föll dig i smaken, jag gillade den inte.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback