svart

Roligast idag: Günther vill bli min vän på Myspace. Ni vet, han med muschen som hade nån hit om stringbikinis. Tack Günther för att du vill bli min vän. Jag ska vårda vår vänskap med kärlek. Jag sitter på jobbet och läser bloggar. Temat är allt som oftast outfits och vassa armbågar inom mediabranschen. Och alla är arga på alla för att de tror att de är nåt och för att de ser ner på resten som inte har rätt status. Det är en djungel därute. Hua. Själv hoppas jag att allt kommer gå bra på galan ikväll. Jag kommer ha samma kläder som på nyårsafton, helsvart. Den lilla 50-talsklänningen köpte jag på Lisa Larsson inför milleniumskiftet och koftan i svart angora har min mamma stickat någon gång när hon var i min ålder. Lackskorna köpte jag nog till den första Guldbaggegalan, tänk att jag fortfarande kan ha dem. Tur det, är totalt pank och kan knappt köpa nya strumpbyxor. Känner för att bli salongsberusad och kanske flörta lite med äldre män. Eftersom jag är ensambarn, med undantag för icke-närvarande halvsyskon, har jag alltid fått följa med mina föräldrar på middagar och andra vuxen-tillställningar. Äldre män har med andra ord alltid funnits närvarande. Det var en spännande värld det där, men i efterhand förstår man ju att det var ganska dirty. Det var aldrig någon av föräldrarnas vänner som uppvaktade mig, däremot halvt psykstörda konstnärer/författare. Tvivlar dock starkt på min attraktionsförmåga, är trött och har fortfarande tonårsfinnar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback