kan det vara regnet?

Man ska inte behöva ha söndagsångest på sommaren, kanske är det bara den rastlösa, frustrerade känslan av att inte ha en utstakad plan över framtiden. I dag har jag åtminstone tagit itu med tvätt, disk och diverse, ätit de där rödbetorna hos mamma och faktiskt - skrivit klart en text som legat på mina axlar i flera månader. Som jag ger bort gratis för att vara snäll. Min ekonomi står och faller.

Känner mig som en kartritare. Jag antecknar på millimeterblock i A3-format, skissar fram scenarion som förhoppningsvis kommer bli sammanhängande texter. Lyssnar på Radio Lidingö som alltid spelar fina valser på kvällskvisten. Men söndagsångesten spritter i benen, kan inte lugna ner mig ordentligt för att lägga mig och sova. Pratade med Ylva på msn, hon hade samma känsla... men muntrade upp mig med att skicka en bild på en hårig hockeyrumpa.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback