kollektivtrafiken

Äldre kvinna 1. Svartfärgat, närmast snaggat hår. Klarröda naglar långa som klor! Hon strök bort svetten från pannan med en servett. De groteska klorna lämnade märken i hennes hud.

Äldre kvinna 2. Hemmavirkad tvådelad "dräkt". De extremt korta skjortsen såg ut som en blöja. Hennes enorma byst bars upp av en slags koftanordning. Stora svarta solglasögon.

Autistisk kille i yngre tonåren. Fixerad vid sitt hår. Klappade sig frenetiskt över huvudet och i nacken som om han ville platta ner lockarna. Armen viftade i vad som kan liknas en hitler-hälsning.



Kommentarer:
Postat av: moa

sluta aldrig blogga Sanna, om jag får vara egoistisk, jag tror jag behöver din blogg. Rävjakt nästa! Och regnet är redan här. Och kanske blir allt bättre om jag hittar ett silkigt rosa linne (det var fint på också, såg jag minsann).

2007-06-17 @ 12:46:16
Postat av: sanna

Jag säger: landet nästa! Vill verkligen komma och vara med er. Ta med mig min dator som är tung som ett spädbarn.
Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback