hemmatroll

I torsdags såg jag och Ylva Spiderman 3 på bio. Vi skrattade så högt att folk vände sig om och tittade argt. Men det var ju så roligt! Så buskisjävlakul - Spindelmannen i kajal, synthlugg och dubbelhaka, och..... en sandman!

Idag har jag hyrt Elementarpartiklarna (har ju precis läst boken) och Almodovars Att återvända. Ska äta jättemycket mat och godis.

Var förbi Sofia och Micke en stund, de bakade sockerkaka och gjorde hemsida. Jag och Sofia låg på varsin saccosäck och pratade om hur alkohol förgiftar kroppen. Vi är båda ganska slitna efter Debaserfesten i onsdags.

Kommentarer:
Postat av: sofia

haha. skojar du. jag blev nojig nu när jag drack en folköl. huvva.

2007-05-20 @ 20:32:27
Postat av: hunden

Jag bestämde mig för att minska ner på mina synder efter samma fest. Börjar med rökningen.

Postat av: sanna

jag kommer förmodligen bli alkoholförgiftad i berlin och hamna på deras motsvarighet till maria pol...

2007-05-22 @ 10:59:30
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: sanna

eller på bahnhof zoo :)

2007-05-22 @ 11:01:26
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback