barnförbjudet

Sofia gav mig vin i champagneglas och laddade upp med DJ Assault-låten Ass n' Titties. Sedan lät hon mig CENSUR, medan hon CENSUR och jag CENSUR. Jag säger bara: tantsnusk! Efter denna traumatiska fotosession åkte jag och mötte Julia för att fira baren Nadas födelsedag. Det var fint. Tog en taxi hem, med en chaufför som inte ville sluta prata, inte ens efter jag betalat och var redo att kliva av. Jag tror vi pratade om bostadsrätter och motion.

I dag ösregnar det, igen, och jag har pms från helvetet. Måste åka till banken. Stadsbibblan. Cinemateket.
...

Kommentarer:
Postat av: sofia

hahaha. jag säger bara det. hoppas du hämtat dig nu dock. var helt psykad efter den där dunkadunka-snusklåten.

2007-10-31 @ 16:10:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback