snart blir jag chef

Jag har tackat ja till ett fint jobb på förlag. Börjar om två veckor. Förrådet byts ut mot öppna landskap... och en ansenlig lön. Snart är det slut på fattigdomen. Jag är än så länge den enda kvinnan på företaget. Mina hormoner kommer sätta fart på verksamheten, det är jag säker på.

Igår var jag hos Fredrik och såg Sherrybaby. Maggie Gyllenhaal är en av mina favoriter + att hon är himla sexig, trots att hennes hållning påminner om en ostbåge. Vi såg också några avsnitt av S.A.T.C (säsong 4). Fredrik frågade om jag ville ha ett kex att tugga på, istället för att bita på naglarna. Det var roligt.

Nu är jag hemkommen efter middag med mamma på vår stamkrog. Hon pratade om Facebook. Jag var så trött att jag nästan somnade. Mina strumpor är blöta av regnet.

Kommentarer:
Postat av: Annelie

Vad roligt med jobbet! Grattis!!! Kommer du inte jobba alls på Filmhuset då?

Postat av: sanna

Tack! Nej, det är en heltidstjänst och inkluderar än så länge inga timmar i butiken.

2007-10-12 @ 11:13:37
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: fredrik

det är ju lätt hänt att man känner sig som en dålig värd när ens kära gäst blir så desperat efter fast föda att hon börjat kannibalisera på sig själv.

2007-10-15 @ 23:30:08
URL: http://enmeningvarvardag.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback