blablabla

Snygghet is all about lightning. På jobbet och hemma hos min mamma finns de bästa snyggspeglarna, med det bästa ljuset - utslätande, förmildrande, förskönande. Jag skulle kunna stå där i åtta timmar, precis som Jerry Hall på LSD, och beundra mig själv. Sedan kommer man ut och ser sig i spegelväggarna i Filmhusets foajé och vill gå hem och lägga sig.

Märker att alkohol har den effekten numera att jag blir pinsamt pratig, osammanhängande om helt oväsentliga saker. Blablabla. Jag svettas och hakar upp mig i mina resonemang (om det ens finns några). Och självklart skickar jag pinsamma sms.

Kommentarer:
Postat av: Annelie

Du har så rätt! Speciellt den spegeln inne på toaletten i korridoren! Där är man alltid snygg! Dagsljuset är det sämsta ljuset. Drar man upp en spegel i dagsjuset är det bara att gå hem och lägga sig.

Postat av: Annelie

Ber om ursäkt för missbruket av utropstecken. SÅ kär är jag inte i spegeln i korridoren...

2007-09-07 @ 11:45:44
URL: http://annelie78.blogg.se
Postat av: sanna

Haha, utropstecknen säger allt. Den värsta spegeln är den vid köket, där vill man bara dö.

2007-09-07 @ 12:09:33
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback