Express your love for LA RITOURNELLE

image427
Jag var hos A & A hela kvällen igår. Efter en flaska vin satt jag i köket och skissade på en hemsida som jag hoppas att min bror ska kunna realisera. Ritade diagram och googlade på uppstoppade fåglar. Med vin i kroppen, vid deras köksbord, kändes allt med ens väldigt logiskt och riktigt. Innan jag somnade försökte jag titta på
Factory Girl, med Sienna Miller som Edie Sedgwick. Av det lilla jag hann se var filmen fånig. Sienna Miller måste vara den mest karaktärslösa skådespelerskan någonsin, tråkig och slätstruken med sin lilla uppnäsa. Guy Pierces tappra försök att efterlikna Warhol blir mest pastischartat. Jag ska ge den en andra chans ikväll.

Kommentarer:
Postat av: Anastelle

nej gör inte det. den blir bara fånigare och fånigare.

Postat av: Sanna

usch och fy. tack för tipset.

2008-04-09 @ 12:09:18
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: Darla

skulle precis säga detsamma, klimaxet är dock när "Bob Dylan" kommer in i bilden, jag skrattade mig halvt fördärvad. så fruktansvärt pinsam, ja hela filmen.

2008-04-09 @ 19:07:48
Postat av: sanna

Jag orkar inte ens se klart den. L word väntar.

2008-04-09 @ 21:14:09
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback