fistful of love

image448

Det är få skadedjur som överträffar silverfisken i äckelgrad. Jag storstädade mitt kök igår och upptäckte en i besticklådan, man tror först att de inte lever - men plötsligt sprattlar de till och man bara skriker rakt ut för att de är så äckliga. Iskallt dödade jag den med hushållspapper. Mitt ex hade förmodligen kallat mig mördare, han räddade både spindlar och flugor från mina händer, det gjorde mig galen. Jag såg en jättestor humla utanför köksfönstret när jag diskade. Den hade jag inte dödat om den flugit in i lägenheten, bara vänligt men bestämt föst ut den på balkongen.

Kommentarer:
Postat av: julia

säker på att det var en silverfisk och inte en pälsänger?... de är ruskigt lika ibland.

2008-04-23 @ 15:59:12
Postat av: sanna

ganska säker på att det var en silverfisk. usch.

Postat av: julia

du vet att jag kör med eko stilen.
använder endast kristalldeodorant. deon står uppe i skåpet..

en morgon var det en silverfisk innanför plasten som håller fast kristallen... fatta äckligt!!! en levande silverfisk i min deo. hur fan hade den kommit dit? upp för väggar in i skåp och in i min deo sugandes på mineraler etc.

jag fick klippa upp plasten på undersidan och skölja ut skiten. som tur var är det ju faktiskt en sten. så jag beövde inte slänga den.
BLÄ!

2008-04-24 @ 10:33:53
Postat av: sanna

gud vad äckligt, jag dör.

2008-04-24 @ 11:06:31
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: julia

yes.

jag äcklas fortfarande.

fast den dagen jag tog ut en (nydiskad) tallrik ur skåpet och där ringlade sig en pälsänger mitt på....

jag kaskadkräktes nästan.

2008-04-24 @ 12:42:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback