tärningsspelaren

image439

Jag lagade en
Nigella Express-middag till mig och Fredrik: kycklinggryta med kokosmjölk och koriander (som jag brukade tycka hemskt illa om innan jag upptäckte det vietnamesiska köket i Berlin). Sedan spelade vi Backgammon och för varje klunk vin blev jag sämre på att räkna (precis som efter den förgiftade ölen på Biljardpalatset), men skröt om hur duktig jag är på tärning, som om det spelade någon roll. Det gjorde det tydligen inte, för jag förlorade (dock med ytterst liten marginal).

Kommentarer:
Postat av: Fredrik

du får chans till revansch när du vill. och nästa gång gör vi som nigella och föreberder allt innan, även backgammon. jag sätter upp pjäserna redan ikväll så sparar vi värdefull tid! backgammon express, där jag vinner på 20 minuter.

Postat av: Sanna

Perfekt! Jag kokar riset redan ikväll.

2008-04-17 @ 11:15:06
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: Fredrik

och det är väl lika bra att vi börjar dricka av vinet också.

2008-04-17 @ 16:46:26
URL: http://meningen.fredrikzi.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback