vad ska man säga

Det är lite lustigt. För någon månad sedan, då jag mådde konstant illa, köpte jag ett digitalt gravtest på Apoteket för mina sista pengar, som inte fungerade. Den lilla displayen blinkade inte ens, ingenting hände och jag kände mig allmänt förtvivlad och mailade företaget som tillverkar testen. Jag har nu haft kontakt med en kvinna (Angela) där hela månaden eftersom mitt icke-fungerande gravtest ska skickas till England och jag först fick fel formulär att fylla i, det för ägglossningstest, och nu äntligen har jag kryssat i mina rutor och fått en ask hjärtformade pastiller som smakar kycklingbuljong i present + ett nytt gravtest förstås, som jag inte behöver för jag fick mens dagen efter jag köpte testet in the first place.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback