tillbaka

Igår fyllde jag 27 år. A kom hem till mig tidigt på morgonen när jag sov. (Själv hade jag kommit hem sent på natten, kanske vid 02 och det första jag hörde när jag öppnade porten var skrikgubben som högljutt diskuterade med sig själv.) Jag fick tårta och presenter... det var länge sedan jag blev uppvaktad på det här sättet. Solen lyste upp lägenheten och vi sov en stund tillsammans. Min blåslagna kropp efter technodans på Berghain, klubben i Berlin där man går in i svarta rum för att ha sex och där bögarna dansar topless i ett hav av naken hud... Åkte till jobbet vid lunchtid och på kvällen träffades vi igen, ett glas champagne på East, skaldjursmiddag på Wasa, sedan samlades mina vänner på Tranan. En perfekt födelsedag! Ikväll ligger jag i badet och tar det lugnt efter min intensiva helg.

Kommentarer:
Postat av: fredrik

och jag missade allt!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback