dizzy lizzy

Min kropp spelar funny tricks med mig. Mår konstant illa... Om jag inte hade ett sådant beskyddande preventivmedel skulle jag anta att det är en ofrivillig graviditet. Det kan vara en extrem form av PMS som får marken att gunga på det här viset. Fruktansvärt. A har fått stå ut med min dizziness och ugliness idag. Att kryssa mellan avdelningarna på NK är kanske inte det bästa när man är ostadig på benen. Mysig middag på Bistro Boheme fick mig bättre. Gillar deras skruvade inredning, som att vara på thébjudning hos haren i Underlandet/ hos Pippi i Villa Villekulla. Jag undrar lite varför killar (och tjejer?) ägnar sig åt att plocka bort hårstrån och dylikt från sina respektive. Först tänkte jag att det är en form av apbeteende, att plocka loppor ur varandras pälsar. Men sedan hörde jag att det finns med som flörtknep i Neil Strauss' bok The Game.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback