i_only_date_dj's

image376
När A spelade skivor, efter filmen och en skaldjursmiddag (det är ytterst erotiskt att skala räkor tillsammans och torka av varandras kladdiga hakor med en servett), var det en brud (yngre än jag, snygg, stora bröst) som trängde sig fram bredvid mig vid båset för att prata med A och betedde så där som bara brudiga överklassbrudar kan göra. You are so naaasty!! fnittrade hon till honom och tryckte upp sina tuttar så att jag liksom halkade åt sidan. Jag stod där i mitt mest ostylade jag och behövde bara snegla på A för att veta att här finns ingen competition. Jag blev full på mellanöl och skrev vykort till Fanny och min bror, planerade en Londonresa. Lustigt nog tänker jag nästan aldrig på att A är elva år äldre än jag, så kompatibla är vi. Bara när han berättar om hur han brukade festa med Jannike Björling på åttiotalet.

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback