cause you like L word

En snygg tjej från Slovakien vill bli min vän på Facebook - "cause you like L word". Är det en omskrivning för "jag är lesbisk och det kanske du också är eftersom du gillar L word"?

Jag och Karin såg Lautrec-utställningen på Nationalmuseum idag, min räddning i allt det grå. Gillade verkligen Konstfacks tolkning
To use Lauctrec.

Sedan middag hos mamma. Hon är inne i en intensiv pappaperiod. Ångest och drömmar, hon tror sig höra honom komma hem, smällen i dörren och skorna som tas av. Det är värre än någonsin, säger hon. Många tror att sorgen liksom går över, när den istället går i cykler. Jag drack flera glas vin, tröstade. Kom hem, skrev lite på boken (det krävs fortfarande alkohol) och känner att det grå börjar skingras.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback