Livet! Livet!

Efter jobbet åkte jag till Factory i Nacka strand och såg Lachapelle-utställningen. Efter hundratals bröst & kön & Pamela Anderson mådde jag lite illa och när jag sedan såg att man kunde köpa David Lachapelle-suddigum och t-shirtar mådde jag lite mer illa. Tog bussen till Slussen, promenerade ner till Julia som satt på Kvarnens uteservering och hon berättade om sitt kärleksliv och gav mig presenter från resan: raggsockor från Peru, nyckelring från New York och det bästa: ett "kärlekspulver", blandat av Bolivias bästa häxor, som man ska pudra sin kärestes underkläder med för att han/hon ska älska en för evigt! Tyvärr vågade de inte gå igenom den amerikanska tullen med askar fulla av vad som ser ut att vara kokain, så de fyllde dem med godis istället.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback