the postman always rings twice

Jag brevväxlar med en italiensk bokförläggare sedan några år tillbaka. Vi har aldrig träffats in real life. Men vi vet alla varandras styrkor och svagheter, drömmar, besvikelser. Han skickar blandband och handskrivna brev. Det har gått en längre tid sedan vi hördes av, men nu är vi back on track igen. Jag har haft brevvänner sedan jag lärde mig skriva, och kontakten med F har varit den mest fruktsamma och inspirerande. Känner mig priviligerad som får ta del av en äldre mans innersta tankar.

 

Den här veckan har ju inte varit så kul.

Mensvärk från helvetet.

Strul.
Men F:s email gör det lite lättare.

 

Kommentarer:
Postat av: fredrik

och f:s massage hjälper också hoppas jag!

Postat av: sanna

JA!

2007-08-24 @ 17:56:21
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback