efterrätt

image232

I dag fick jag ett mail från min amerikanska syrra Gabrielle. Sweet Sanna. When we women have no man in our life, it is a great time to focus on work/study, family, friends, exercise, and internal spiritual work if one does that. Sedan ett kedjebrev med titeln The Earth Fire Grid Ceremony: A Cosmic Opportunity. Mina halvsyrror är engäggstvillingar och ser ut som Phoebe och Ursula i tv-serien Friends. De tror på reinkarnation. De hade inte råd att komma på pappas begravning, men "upplevde den mentalt". Jag rökte gräs för första gången med dem (1997). När de besökte Stockholm för några somrar sen fick de ragg på Kvarnen, med killar som var tjugo år yngre än dem. Min pappa träffade deras mamma på Konstfack. De flyttade till New York, sedan Chicago. Nu bor tvillingarna i Kalifornien och sänder mig spirituella mail.

I går rensade jag min garderob: fyra kassar kläder till välgörenhet... Utökade den i dag med fynd på rean: en lila, silkig klänning från J. Lindeberg och en i bomull från Carin Wester. Jag trivs bra här hemma, när solen går ner blir himlen blodröd... jag tvättar underkläder med sidentvål i handfatet, dricker lyxkaffe och lyssnar på soundtracket till Death Proof.

Kommentarer:
Postat av: ljuvlia

Jag sugs in i den här bilden. Helt underbar faktisk.

2007-06-28 @ 01:52:37
Postat av: Annelie

Hej! Jag sitter ensam här idag, och jag tackar gud för att vi har de där Rocky-albumen!

Postat av: sanna

Annelie: Stackare! Men tur att Rocky livar upp stämningen...:) Jag är helt däckad efter zonterapin igår, har sovit ca 13 timmar.

2007-06-29 @ 12:28:21
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback