midsommarnatt

image223
Sara

image224
Anna och Emilia

Klockan är bara barnet. Min taxichaufför log åt min destination: "lyckliga gatan" kallade han den. Han har sin mc-klubb här! Imorgon är en bra dag säger han. Imorgon är en ledig dag då han kan komma hit och putsa på sin hoj. Han hade långt hår och en fin mustasch. Jag har druckit.... öl, rosévin och självklart - vodka. Berättar jag att jag bott i Ryssland vill alla att jag ska halsa vodka. Nu drack jag en kapsyl och blev jättefull bara därför. Jag är tjej och tunn, jag klarar inte mycket för tillfället. Hamnade plöstligt ensam i Skanstull. Så typiskt! Någons armar hade känts bra just i denna stund. Behöver inte sju sorters daggfrusna blommor just nu: behöver händer, hud, svett. Behöver dig! Dunka mig blå och gul eller vad som helst.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback