feelin' blue

Helgen med systrarna var intensiv. Det finns så mycket att skriva, men jag måste hitta ett sätt att förklara omständigheterna och jag måste själv förstå what's going on. Jag satt tyst hela vägen till Pt. Reyes från Petaluma, David försökte konversera men jag viftade avvärjande med handen. Och nu - tillbaka i Los Angeles, hos David's son Michael, gorgeous precis som sin far, bländande snygg. Han jobbar som grafisk designer och fotograf, gör affischer för tv-serier som Weeds och omslag för Rolling Stone. Huset är så neat och dyrt att jag känner mig som den smutsiga kusinen från landet. Med fingret drar han fram bilder i sin iphone, bilder på happy family in the 60's. Sista natten i USA... Sista. Sista. Sista natten!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback