bondjävlar

Sofia var här på middag och vi tittade på Bonde söker fru. Läser på Expressen att Andreas och Jessica ska flytta ihop, gifta sig och börja göra barn. I Aftonbladet citerar man Helen "Jag vill inte ha bondjäveln!” Hahahahaha. Vi lämnade bönderna till sina öden och åkte till AG för att dricka ett glas vin, men det blev tre. Det var fantastiskt trevligt. Vi har alltid någonting att prata om, och det slutar inte sällan med att vi sitter och ger varandra medaljer. Du är bäst, nej du! Vi blir dessutom väldigt lätt fulla. Sofia åkte sedan hem till Micke och jag tog en sväng till Spybar med Daniel. Har varit där en gång förut, känner mig som en turist. Träffade en skolkompis till mitt ex Love, hon berättade att han har fått en son! Med den coola tjejen i Berlin. Love kommer vara världens bästa pappa, inga tvivel. Han är världens finaste. Så sjukt glad för hans skull. Vi var tillsammans när båda hade skinnjacka, Converse och lyssnade på Joy Divison. Han brukade ge mig Okej-tidningar från åttiotalet och så skrev han kärleksbrev. 1997 var mitt bästa år. 2006 är mitt sämsta år.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback