syndigt svart

Jag mår bra av att köpa saker. Äntligen har jag råd att införskaffa lylliga grejer. Cliniques ansiktsvatten, det bästa mot tonårsfinnar. Estée Lauder gör världens bästa läppstift. Har köpt lite kläder också, inget speciellt, och eftersom det här inte är en modeblogg låter jag bli att beskriva dem. På nyår kommer jag att ha en svart klänning som jag köpte för flera år sedan, jag tror att den bringar tur. Dessutom har jag blivit så spinkig att jag får upp dragkedjan i ryggen. Jag tänker mycket på vad den där killen sa igår. Jag borde inte berättat för en främling, kanske sa jag det mest för att få tyst på hans prat om mina röda läppar. Hans blick blev full av förakt. Som om jag begått en synd. Jag sa "efter ett halvår av sjukhus, begravning och gravsättning är en kväll på Kvarnen min enda räddning."

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback