inferno

Eh. Idag har jag trehundra makeupartister och modeller i fejan. Filmhuset lånar tydligen ut sina lokaler till vemsomhelst. Foajén har förvandlats till en smink/frisör-salong och beniga tjejer springer omkring i tuperat hår, hårsprayen bolmar och jag är så bakfull att jag vill kräkas. Drack en flaska rosévin igår på festen, hade riktigt trevligt. Pratade mycket med Anna. Fint fint. Diskuterade Ryssland på engelska med ägarna av Beyond Retro. Huttrade på balkongen i stormen. Kvällen började hos mamma. Säkert fem glas vin. Hon sprang omkring och städade frenetiskt, kastade sopsäckar med pappas kläder. Jag tycker om att använda hans kläder, hemma går jag omkring i hans stora tröjor. Och så klockan, där visarna har stannat på sex minuter över sex, samma tid som han dog.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback