lesbiska krabbor

Har bakat chokladkaka och tittar på nerladdade avsnitt av The L Word. Varför älskar jag den serien? De är snygga, sofistikerade, intellektuella. Och de har sjukt bra och kinky sex i varje avsnitt. Jag känner mig nästan kysk. Eller fångad i ofrivilligt celibat. The L Word ger näring till fantasier om det mesta. Om sex, mode, karriär... och till insikter om att livet alltid är bättre på tv. Tycker om Jennys nya butch-flickvän och hennes utlägg om kvinnliga krabbor. Men jag har ingen längtan till västkusten i USA. Vill gärna besöka New York. Planerar dock att hälsa på mina systrar i San Francisco. Längtar härifrån. Kanske har jag fallit offer för jordens sämsta ordspråk "bättre fly än illa fäkta".

Kommentarer:
Postat av: julia

fly inte. fäkta med stil!

2006-09-24 @ 22:52:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback