punkt

image314

Sedan jag bytte jobb och fick två säsonger av Sex & The City har jag varit dålig på att blogga... John och René har åkt tillbaka till London, jag sitter här och lyssnar på Lykke Li och bläddrar bland bilder. I lördags följde jag med på fest; ett gäng gräsänklingar som nyss fått barn, fotboll och kokain. Jag pratade med John om allt som hänt, om sådant jag förut inte kunnat fråga. Äntligen... fick jag ur mig all ilska och sorg till någon som verkligen förstod. I går kväll hamnade jag och mamma i en konflikt, same old, hon grät, jag bredde smör på mackan och skrek att jag inte ville prata. Det rör mina systrar, det är komplicerat och går långt och djupt, gamla men öppna sår som blivit beströdda med salt.

Kommentarer:
Postat av: julia

JA, hur är nya jobbet?

2007-11-19 @ 22:49:47
Postat av: fredrik

mäh! tittar du på sex and the city utan mig! skäms! jag är snuvig förresten och det är gränslöst synd om mig. men vi hörs imorgon, på något vis!

Postat av: Djungeltrumman

Här finns mer Lykke Li: http://www.djungeltrumman.net/v2/ICms/?Scope=&I=2870&P=0,512,621,624,2870

2007-12-01 @ 11:56:03
URL: http://www.djungeltrumman.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback