röka bong och jucka polaren i röven

I går såg jag och Sissi filmen På smällen... Två timmar och nio minuter sex-, drog- och bajsskämt. Ett tag ville jag nästan spy. Tjejen bredvid mig hade så tråkigt att han sms:ade hela filmen igenom. Visst skrattade jag på några ställen. Men historien var ju så orealistisk att den inte ens blev rolig. Och det finns en gräns hur många röka gräs-skämt man kan smälta på en kväll. Det kanske var lite roligt när killarna var höga på svamp i Las Vegas och gick på cirkus. Och flumpolarna var kanske charmiga på sitt sätt. Men syrrans ålderskrissammanbrott när hon inte kom in på en nattklubb...? Strippklubben? Pruttaiögatinfektionen? Sunksexet utan kondom? Jag får mardömmar ju.


Recension, Recension

Kommentarer:
Postat av: Felix

Ja. Håller totalt med. Totalt orealistisk historia som inte ens var rolig. Urk.

2007-09-22 @ 01:38:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback