snigelpost

Och så älskar jag Eric Ericson. Jag tycker han verkar vara en riktigt sympatisk och trevlig kille. Och snygg. Nästan galet innovativ och kreativ. Kanske ett överslag på dopamin...?

"Eric Ericson plockar upp den gamla skolboken "Från apa till människa" och slår upp en sida med bilder av nakna, håriga apmän.
- Att vi gått från det här till Flemingsberg, från neandertalare till Britta på kommunen och Findus räkcrépes, det är ett sånt jävla stort steg, säger Eric utan att lägga någon värdering i sin röst."

Älskar hans sätt att se på saker!

Kommentarer:
Postat av: Andreas Ribbefjord

Hej Sannusjka. Ja, Eric är en intressant person. För kanske ett år sedan gick ett tv-program om honom på SVT. Fascinerande!

Postat av: sanna

Ja, jag såg den! Redan där började min fascination.

2007-09-19 @ 18:05:29
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: Andreas

Du, kolla förresten in streetartkillarna Akays och Peters bok Urban Recreation. De är i samma liga som Eric vad gäller originalitet, men har en annan inriktning.

2007-10-28 @ 22:31:31
URL: http://disclo.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback