toppen av isberget

image297

Jag är tillbaka på kaffe igen och det är underbart. Men det bästa är att jag häromdagen kände pirret. Ett potentiellt 
zza zza zu. Av en besökare på Cinemateket som jag förmodar är alldeles för ung och oförstörd. Kort sagt, han var vacker. Skulle kunna vara en synthare men med stil; sofistikerat svartklädd. Och hans parfym... den gjorde mig knäsvag. Han såg Elvisfilmen That's The Way It Is med sin lika sofistikerat svartklädde vän. Förmodligen är de både för unga och gay. Just my luck. Huvudsaken är att jag kände pirret. Att min is börjar smälta.

Favoritlåtar på last.fm:
Nobody's Diary - Yazoo
Sehnsucht - Ellen Allien
Air - Smash TV
In The Year 2525 - Visage
Six Feet Deep - Geto Boys
The Miracle Of Love - Eurythmics
Memories - Boat Club
Rented Rooms - Tindersticks
Frame of Mind - Tillmanns
Cripple And The Starfish - Antony & The Johnsons
The Rain - Missy Elliot
Minimal - Pet Shop Boys
Momentary Breakdown - Lene Lovich

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback