brutna kvinnor



Tänk om man skulle förvandlas till en galen kvinna. Någon karaktär som
Jennifer Jason Leigh skulle spela i filmversionen. Skära ut sitt öga som Betty Blue (ett snitt likt Un chien andalou av Luis Buñuel) eller trycka in stilettklacken i sin älskare (Jennifer). Klä sig i knallröd latex som Emmanuelle Seigner i Bitter Moon. Eller - the ultimate - Glenn Close i Farlig förbindelse. En kvinna som alla män attraheras av, men inte kan leva med. (Just nu känner jag mig mest som Naomi Watts i 21 grams.)

Kommentarer:
Postat av: Salvada

Kvinnliga psykopater igen, i tell you! Jag vill se en välgjord & nyproducerad psychofemme-rulle ha premiär under 2009. Vem skulle man vilja ha i huvudrollen?

Och vem skulle regissera? Ang Lee? Hahahaha! Sorry min psychoframtoning nu, men tanken tickles my junk!

2008-06-27 @ 10:38:27
Postat av: sanna

Eller Adrian Lynne med en åldrad och hämndlysten Kim Basinger i huvudrollen och Mickey Rourke som target?

Postat av: Salvada

Haha,ja!

2008-06-30 @ 10:37:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback