æææ

Jag ær i Oslo. Det regnar katter och hundar och husets enorma altan vætter ut mot havet och bergen, man kan knappt se horisonten. I går firade vi Rene hela natten, one wicked party, som de influgna engelsmænnen sa. Jag træffade en vacker kvinna (50+!) och vi delade ett intimt øgonblick på toaletten (tolka som ni vill). Jag blev mer eller mindre påpucklad av en solariebrænd aerobicsinstruktør från Gøteborrrg, førmodligen før att hon trodde att jag raggade på hennes rasistiske pojkvæn som senare tumlade runt med en annan jænta innan han somnade på øvervåningens golv. Efter tolvslaget var jag yngst på festen och fick ta emot ett och annat skamligt førslag, var tvungen att gømma mig en stund pa baksidan av huset før att vara ifred. For real.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback