av sommar född




Jag har så där ont igen, i nacken. Nästa massagebesök är på måndag. Måste ta till andra metoder nu när jag inte får sova sked. Så jag lyssnar på en skiva med
Ralph Lundsten, Sveriges första syntare, som jag hittade på jobbet. ITunes kategoriserar den som new age och spåren har titlar som Av Sommar Född, The Singing Bells of Love, Månsilvrad Natt och Den Himmelska Fridens Ängd. Ralph har byggt en studio som han kallar Andromeda, inte långt från min mormors hus i Saltsjö-Boo. A:s sambo A2 brukar fika med Ralph i hans rosa villa och jag hoppas att få följa med någon gång.

bilder från andromeda.se

Kommentarer:
Postat av: Salvada

Åh, Ralph verkar helt galen!

Och interiören! Full circle. Kan inte World of Interiors göra ett spread om hans hem snart?!

2008-06-27 @ 10:42:16
Postat av: sanna

Jag visste att du skulle gå igång på Ralph och hans badrum.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback