diverse

Jag sitter här i det stora förrådet och lyssnar på musik, snusar och dricker kaffe... Försöker skriva på min text till Re: public Service. En av mina favoritbloggar heter Tristessen, och idag fastnade jag särskilt för detta.

Läste också någonstans att Henrik Schyffert, Fredrik Lindström och Kristian Luuk har skrivit en teatralisk monolog om 90-talet, en slags hyllning till vad jag förmodar var deras golden days, det vill säga när Knesset, ZTV och Hassan fanns. Innan de blev rika och programledare på SVT. Om ni läste mitt inlägg om nittiotalet, vet ni att jag också drömmer tillbaka... men gjort är gjort. Let it be. Låt magin finnas kvar.

Kommentarer:
Postat av: F a s h i

Tjena påre! Nu finns det en liten quiz i våran blogg om våran ena bloggare. Det finns ett litet pris för vinnnaren, så var gärna med och tävla ^^
Kram

Postat av: Anonym

Tack!
Det är märkligt, alltid när jag ser någon sitta och skratta med hörlurar tänker jag fortfarande att de lyssnar på senaste Hassanskivan. Efterblivet va?

2007-10-04 @ 12:45:01
Postat av: sanna

Haha, nej, det är fullt förståeligt. Jag har inte skrattat ordentligt sedan dess.

2007-10-04 @ 14:28:03
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback